понедельник, 30 апреля 2012 г.

Китай спад усього лише епізод


ПЕКІН - Це було неминуче, чи не так? Китай був занадто гарячим, щоб не охолонути.

І одного разу жарким цій країні автомобільного ринку, який виріс 54 відсотків у 2009 році і ще 33 відсотків в 2010 році, не просто сповільнилося. У першому кварталі продажі автомобілів впали на самому справі.

Але глобальні автовиробники більше ентузіазму, ніж будь-коли. Вони будуть щедро все більша кількість грошей і виконавчі увагу на найбільший ринок у світі.

"Там буде величезне зростання йде," Renault-Nissan Карлос Гон директор заявив минулого тижня на автосалоні в Пекіні. "Китай не є джерелом занепокоєння".

Ні, Китай не є бюст. В планах глобальних автовиробників, Китай знаходиться на підйомі, бум, бум. Для докази, подивіться на бліц нових складальних заводів, розширення дилерських мереж і нових моделей, оголосив на виставці в Пекіні.

За всім оптимізму очікувань, що продажі автомобілів у великих містах величезної внутрішнього Китаю готуються до зльоту.

"У Китаї налічується 300 міст з населенням понад мільйон мешканців, і ми присутні тільки в 187 містах", сказав Пітер Шварценбауер, глобальні продажі головний Audi. "Так ми до сих пір подряпини на поверхні."

Консенсус з Детройта в Вольфсбурзі в Токіо: Китай все ще жарко. Але нова норма буде щорічне зростання ринку від 5 до 10 відсотків, а не двозначними темпами в минулому.

І це дуже добре для більшості керівників, які вважають за краще помірний, але стабільне зростання летючих піки і спади.

Сказав генеральний директор Fiat Chrysler Серджіо Маркіонне: «Зростання занадто багато, занадто швидко".

Уповільнення темпів економічного зростання, високі ціни на бензин і закінчення державних стимулів відкусив.

Але події розвиваються досить швидко. Для порівняння, повернутися до Automotive News Світовий конгрес в Детройті в січні 2011 року. Dazong Ван, колишній виконавчий General Motors, а потім президент Beijing Automotive, викликаних кімнату, повну відвідувачів задихатися, коли він передбачив продажів ударить 40 млн. одиниць, в тому числі вантажних автомобілів, до 2020 року. За рік до продажу була близько 18 мільйонів чоловік. З тих пір зростання різко сповільнилися. У 2011 році продажі зросли лише на 2,5 відсотка до 18,5 мільйона. А в першому кварталі 2012 року, загальний обсяг продажів ковзнув 3,4 відсотка до 4,79 мільйона, у той час як світло-продажу автомобілів впали 1 відсотка.

Так легковажний прогноз Ван висміювали як ірраціональне достаток? Ні, це всього лише прогноз про всіх. Сорок мільйонів, у тому числі 30 млн. легкових автомобілів - у вісім років.

"Це загальна думка", сказав генеральний директор Daimler Дітер Цетше.

"Все можуть помилятися," Цетше додав: "але за умови, середній темп зростання ВВП на 8 відсотків, то майже можна обчислити, скільки людей прийде з сільських районів, сільського тлі початкового промислової фону, і скільки людей піде З цієї позиції до середнього класу, і скільки людей буде зростати в багатших рівень купівельної спроможності.

"І з цієї передумови, ви можете майже зробити розрахунок, скільки продажів автомобілів буде збільшуватись. І це розумно."

Але хіба це не тільки здогадалися?

"Середньостроковий" Цетше сказав: "Ви можете дуже покладатися на нього."

Китай є № 1

"Це загальна думка». - Дітер Цетше, Daimler генеральний директор, на відповідь автоматичного топ-менеджерів в пророкування, що продажі автомобілів у Китаї, в тому числі і комерційних автомобілів, вийде 40 млн. одиниць в 2020 році.

Наслідки величезні для автовиробників у світі. Якщо вони просто чіпляються за існуючу частку ринку, обсяги подвояться. В центрі їх всесвіту неминуче буде зміщуватися в Китай.

Для Цетше Mercedes-Benz, наприклад, США та Німеччини ринки зараз більше, ніж Китай, хоча і не набагато. Що відбувається, коли пасажирський автомобіль ринок Китаю росте з 14 або 15 мільйонів одиниць до 30 мільйонів?

"Китай буде наш № 1", сказав Йоахим Шмідт, світові продажі Mercedes боса. "У США, продажі на 14 мільйонів в цьому році і 15 млн. в наступному році, але не 30 мільйонів."

Це більш-менш ситуація для будь-якого іноземного автовиробника в даний час в Китаї. Вони не повинні переманювати клієнтів з інших марок рости в таких умовах, хоча запізнилися, таких як Форд і Крайслер буде намагатися прийняти клієнтів з іншими.

Ви думаєте, що глобальна індустрія нахилена в Китаї на сьогоднішній день? Просто почекайте, поки ринок не в два рази більше ринку в Сполучених Штатах. І вам не доведеться чекати дуже довго.

Е.В. невизначеності
Ризики все ще маячать. З одного боку, не може бути кропіткої консолідації внутрішніх китайських брендів. І може бути проблема для будь-якого автовиробника, який розширюється занадто швидко.

У першому кварталі, світло-продажу автомобілів в Китаї, змоченою 1 відсотка до 3,77 мільйона одиниць, за даними Китайської асоціації автовиробників. Останній рік продажі легкових автомобілів піднявся 5,2 відсотка до 14,5 мільйона, у той час як загальний обсяг продажів автомобілів, включаючи автобуси і вантажівки, повільно рухався вперед тільки 2,5 відсотка до 18,5 мільйона.

В ролей, повільне зростання Китаю в 2011 році фактично причіпний 10 відсотків зростання американської легкої-продажу автомобілів.

Але на виставці в Пекіні, оптимізм був відчутним.

Автовиробники оголосили про драматичні планує збільшити обсяг виробництва і дилерської мережі.

Переміщення внутрішніх
Китайська асоціація автовиробників прогнозує загальний обсяг продажів автоматично зросте на 8 відсотків до близько 20 млн. одиниць у цьому році. Але Ши Цзяньхуа, віце-групи генеральний секретар попередив, що це може бути оптимістами. Автовиробники чекають, що внутрішні продажі злетять навіть у більш благополучних районах уздовж узбережжя насичуватися автомобілів.

Автовиробники передбачити наступний бум в так званій Tier 2 і Tier 3 містах, містах з населенням від 500 000 до 2 мільйонів осіб.

З 660 міст в Китаї, тільки чотири найбільші так звані Tier 1 міста: Пекін, Шанхай, Гуанчжоу і Шеньчжень. Останнє може бути величезним населенням, але все ж слід в доход на душу населення, інфраструктури і космополітичної культури.

Ці так звані Tier 2 і 3 мегаполісів є солодкі зони для нових продажів.

"Вони тільки входять сильні період зростання власних", сказав Джим Пресс, колишній Toyota і Chrysler виконавчої зараз очолює Китай операцій США дилерської групи Макларті Automotive. "Багато хто з них навіть не мають представництва ще.

"Це золотої лихоманки 2012 року."

Макларті почалося з 10 магазинів у Китаї в минулому році і планує збільшити до 23, що в цьому році.

Реальність перевірки
Але не всі автовиробники можуть перевести в готівку дюйма гравці, такі як Fuji Heavy Industries Ltd, виробник Subaru марки автомобілів, хочете, щоб отримати, але не можу.

Fuji Heavy, як повідомляється, відкладені плани з виробництва автомобілів у Китаї після того, як поставити на невизначений термін на затвердження уряду, як царі Китаю автомобіля підбирайте надлишкових виробничих потужностей.

Привид надлишкових затяжний проблемою.

Менше 80 відсотків автомобілебудівної потужності в Китаї легкових автомобілів, в даний час 15 мільйонів, в даний час використовується, за оцінками PwC.

Але, як підняти продажі, то розрив, як очікується, затягніть поступово принаймні 2018 року, прогнозує консалтингова фірма - хоча Nissan, Ford та інші будують більше рослин.

Компанії Nissan Карлос Гон говорить багато у звільненні скептиків.

"Існує один ринок в світі, де є достатньо місця для багатьох автовиробників, а саме Китай, тому що це зростаючий ринок, і є необхідність у створенні", сказав Госн.

"Китай є великою ліс. Існує простір для багатьох тигрів".

30000000 року
Аналітики і топ-менеджерів галузі в інтерв'ю Automotive News очікувати світла, продажі автомобілів в Китаї більш ніж в два рази до 2020 року.
2011: 14500000
2020: 30000000

Комментариев нет:

Отправить комментарий