четверг, 19 апреля 2012 г.

Один з найбільш охоронюваних секретів тісно автомобільної промисловості, величезна вартість батарей для електричних машин, просочилися.






Виступаючи на форумі за технологіями зелений, Ford Motor Co генеральний директор Алан Мулаллі зазначених батарей для фокус компанії електричний автомобіль витрат між $ 12000 і $ 15000 за штуку.


"Коли ви рухаєтеся в повністю електричний автомобіль, розмір батареї піднімається до близько 23 кіловат-годин, [і] вона важить близько 600 700 фунтів", Мулаллі сказав журналу Fortune Мозковий штурм Зелений конференції в Каліфорнії.


"Вони близько $ 12000 до $ 15000 [батареї]" для типу автомобіля, який зазвичай продається за ціною близько $ 22 000, він продовжував, звертаючись до ціни бензинових Focus. "Таким чином, ви можете зрозуміти, чому економіка це те, що вони є".


Форд в даний час просуває свої $ 39 200 Фокус EV на заходах по всій країні. Він має 23 кіловат-години акумулятора. Прес-секретар Форд сказав Мулаллі коментарі були призначені для забезпечення індикації батареї автомобіля витрати.


На підставі цінового діапазону, що Мулаллі зазначено, Дірборн, штат Мічиган основі Форда з'являється заплатити від $ 522 і $ 650 за кіловат-годину для електричних транспортних засобів батарей. У минулому, автовиробники і виробники акумуляторів не поспішають розкривати вартість за кіловат-годину. Аналітики зробили прогнози, що акумулятор витрати від $ 500 до $ 1000 за кіловат-годину.


Міністерство енергетики США, як частину своїх зусиль, щоб допомогти просунути гібридних і повністю електричних транспортних засобів, поставила перед собою мету зниження вартості батарей до $ 300 кіловат-години в наступному році.Міністерство енергетики допомогли фінансувати батареї заводів в США, щоб встановити потужність, а в ідеалі знизити вартість батарей.


Форд не надала прогнозів очікуваних продажів своєї EV, але висловив думку, що це не потрібно для досягнення великих обсягів, оскільки він будує фокусування EV на тому ж рядку, що і бензинові версії. Було продано всього 10 на флот клієнтів в кінці минулого року і в даний час будівництво нових транспортних засобів на своєму заводі в м. Вейн, штат Мічиган


Інші автовиробники, включаючи General Motors і компанія Fisker Automotive Инк боролися з високими цінами і повільно первинних продажів своїх батарейках транспортних засобів, але взяли на себе зобов'язання створення нових моделей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий