Виступаючи на форумі за технологіями зелений, Ford Motor Co генеральний директор Алан Мулаллі зазначених батарей для фокус компанії електричний автомобіль витрат між $ 12000 і $ 15000 за штуку.
"Коли ви рухаєтеся в повністю електричний автомобіль, розмір батареї піднімається до близько 23 кіловат-годин, [і] вона важить близько 600 700 фунтів", Мулаллі сказав журналу Fortune Мозковий штурм Зелений конференції в Каліфорнії.
"Вони близько $ 12000 до $ 15000 [батареї]" для типу автомобіля, який зазвичай продається за ціною близько $ 22 000, він продовжував, звертаючись до ціни бензинових Focus. "Таким чином, ви можете зрозуміти, чому економіка це те, що вони є".
Форд в даний час просуває свої $ 39 200 Фокус EV на заходах по всій країні. Він має 23 кіловат-години акумулятора. Прес-секретар Форд сказав Мулаллі коментарі були призначені для забезпечення індикації батареї автомобіля витрати.
На підставі цінового діапазону, що Мулаллі зазначено, Дірборн, штат Мічиган основі Форда з'являється заплатити від $ 522 і $ 650 за кіловат-годину для електричних транспортних засобів батарей. У минулому, автовиробники і виробники акумуляторів не поспішають розкривати вартість за кіловат-годину. Аналітики зробили прогнози, що акумулятор витрати від $ 500 до $ 1000 за кіловат-годину.
Міністерство енергетики США, як частину своїх зусиль, щоб допомогти просунути гібридних і повністю електричних транспортних засобів, поставила перед собою мету зниження вартості батарей до $ 300 кіловат-години в наступному році.Міністерство енергетики допомогли фінансувати батареї заводів в США, щоб встановити потужність, а в ідеалі знизити вартість батарей.
Форд не надала прогнозів очікуваних продажів своєї EV, але висловив думку, що це не потрібно для досягнення великих обсягів, оскільки він будує фокусування EV на тому ж рядку, що і бензинові версії. Було продано всього 10 на флот клієнтів в кінці минулого року і в даний час будівництво нових транспортних засобів на своєму заводі в м. Вейн, штат Мічиган
Інші автовиробники, включаючи General Motors і компанія Fisker Automotive Инк боролися з високими цінами і повільно первинних продажів своїх батарейках транспортних засобів, але взяли на себе зобов'язання створення нових моделей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий